ورود هنرجو | عضویت
آکادمی آرمان هنر
پلتفورمی برای موفقیت

آزمون های آرمان هنر

چرا باید در آزمون های آزمایشی آرمان هنر شرکت کنیم؟

 

برگزاری 12 مرحله آزمون آزمایشی مرحله‌ای و جامع (کنکور هنر)

 

آزمون های آرمان هنر با بیش از  یک دهه سابقه برگزاری و پشتیبانی یک تیم حرفه ای با دارای بودن بیشترین جامعه آماری در بین داوطبین کنکور هنر به جرئت می توان گفت آن چیزی است که شما برای موفقیت به آن احتیاج دارید ، برنامه آزمون پیشرفته سه سطحی آرمان هنر نقطه ی تمایز ما با باقی آزمون های آزمایشی است که در حل برگزاری هستند.

 

آزمون های آرمان هنر همزمان به دو روش حضوری همراه با دفترچه ی چاپ شده در شعبه های معین و همچنین به صورت آنلاین در پلتفرم اختصاصی آرمان هنر برگزار می گردد.

همواره تلاش ما بر این بوده است که آزمون ها با بهترین کیفیت از نظر: (تعداد و شیوه ی طرح سوال، تطابق تیپ سؤالات با آزمون سراسری، استفاده از سؤالات بیش از ۴ طراح در هر درس برای جلوگیری از اعمال سلیقه یک طراح) و در نهایت امنیت برگزار شده تا داوطلبان بتوانند شرایطی کاملا شبیه سازی شده به کنکور سراسری هنر را تجربه نمایند و خود را در یک شرایط برابر با سایر داوطلبان مستعد محک بزنند.

آن چیزی که ما با را به برگزاری آزمون ترقیب می کند نه کسب سود بلکه موفقیت شما است  ، آرمان هنر ، به آرمان های شما می اندیشد.

پاسخنامه صوتی و تصویری

اقدام بسیار خلاقانه و سودمندی که در طی سال‌های اخیر به وقوع پیوسته است تهیه پاسخ‌نامه‌های تصویری و ارائه آنلاین ویدئوها به جای پاسخ‌نامه های کتبی برای سوالات آزمون می‌باشد.

بدیهی است هنگامی که داوطلب به جای آن‌که پاسخ سوالات را خوانده، آن‌ها را از زبان استاد خود در فیلم مشاهده کند و بتواند پاسخ را بارها و بارها ببیند، این مطالب در ذهنش تثبیت گشته و هرگز آن‌ها را فراموش نخواهد کرد.

ضمن آنکه در پایان سال هر هنرجوی آموزشگاه کنکور هنر سی‌رنگ بانک سوال و جوابی تصویری از هر درس برای خود دارد که به کمک آن می‌تواند هر یک از دروس کنکور هنر را بارها از ابتدا تا انتها با استاد خود مرور کرده و در واقع استاد را به خانه آورده باشد.

ویژگی های کارنامه آزمون های آرمان هنر

در پایان هر آزمون کارنامۀ کامپیوتری به صورت چاپی و آنلاین به هر داوطلب ارائه می‌شود که اطلاعات بسیار سودمندی در آن قرار دارد، مهم‌ترین موارد ذکر شده در کارنامه عبارتند از:

  • درصد نمرات خام نفر اول آزمون
  • بالاترین درصد نمره خام کسب شده در هر درس آزمون، پاسخ های داده شده توسط داوطلب در کنار کلید سوالات به همراه درصد کل افرادی که به هر سوال پاسخ داده اند.
  • رتبه تخمینی داوطلب در کنکور سراسری[در آزمون های جامع]
آزمون های آرمان هنر
مرکز تخصصی کنکور هنر کرج
شماره آزمون مهلت ثبت نام زمان برگزاری ساعت
مرحله ای اول 20 مهر 21 مهر 8 صبح
مرحله ای دوم 11 آبان 12 آبان 9 ضبح
مرحله سوم 9 آذر 10 آذر 8 صبح
مرحله چهارم 23 آذر 24 آذر 8 صبح
مرحله پنجم 28 دی 29 دی 8 صبح
مرحله ششم 12 بهمن 13 بهمن 8 صبح
مرحله هفتم 26 بهمن 27 بهمن 8 صبح
مرحله هشتم 17 اسفند 18 اسفند 8 صبح
مرحله نهم 6 فروردین 7 فروردین 8 صبح
مرحله دهم 30 فروردین 31 فروردین 8 صبح
مرحله یازدهم 27 اردیبهشت 28 اردیبهشت 8 صبح
مرحله دوازدهم 24 خرداد 25 خرداد 8 صبح
بودجه بندی آزمون های آزمایشی آرمان هنر ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون های آرمان هنر

برای ثبت نام و مشاوره فرم زیر را تکمیل کنید!

شماره پشتیبانی آزمون ها : ۰۹۱۲۸۴۳۸۴۳۱

کارشناسان ما حداکثر ۴۸ ساعت کاری بعد از تکمیل فرم با شما تماس خواهند گرفت.

همایش های جمع بندی
نتایج درخشان
ورود به آزمون